گواشا چیست؟

استفاده از گواشا برای ماساژ بدن ریشه در سنت چین دارد. سنگ گواشا یک تکنیک ماساژ درمانی است که با افزایش گردش خون و بهبود کارکرد غدد لنفاوی برای پاکسازی بدن و رفع دردها و بیماری‌ها مورد استفاده قرار می‌گرفته. ماساژ با گواشا فواید زیادی برای سلامتی و زیبایی پوست صورت و بدن دارد که در ادامه به آن می‌پردازیم.

جنس سنگ گواشا

گواشا از گذشته در شرق دور از سنگ یشم و سنگ‌های معدنی آذرین ساخته می‌شده و امروزه انواع مختلفی از سنگ‌ها را در بر می‌گیرد.

اما نکته‌ای که در انتخاب گواشا اهمیت زیادی دارد طبیعی بودن سنگ گواشا است. سنگ‌های طبیعی بخاطر داشتن مواد معدنی و انرژی طبیعت فواید زیادی را برای پوست به همراه دارند.

فواید ماساژ صورت با گواشا

گواشا از گذشته برای ماساژ بدن و جهت رفع دردها و بیماری‌ها استفاده می‌شده. اما امروزه بیشتر از پیش جنبه‌ی زیبایی پیدا کرده و یکی از کاربردی‌ترین ابزارهای زیبایی برای جوانسازی صورت مورد استفاده قرار می‌گیرد.

رفع چروک‌ها و لیفت پوست

یکی از مهم‌ترین تاثیرات ماساژ با گواشا بر پوست صورت، باز شدن چروک‌های کم عمق، جلوگیری از ایجاد چروک و لیفت شدن صورت به سمت بالاست. با داشتن روتین گواشا تراپی و استفاده مرتب از گواشا شما می‌توانید افتادگی‌های صورت خود را برطرف کنید. اطراف لب‌ها‌، پلک‌ها و گونه‌ها و گردن از نواحی مستعد افتادگی پوست است. که با استفاده از گواشا می‌توانید از افتادگی جلوگیری کنید و یا تا حد زیادی برطرف کنید.

شفاف و روشن شدن پوست

افزایش گردش خون یکی از مهم‌ترین فواید ماساژ با گواشا است که باعث شفاف شدن پوست می‌شود.

کاهش پف و تیرگی دور چشم

ماساژ با گواشا با افزایش گردش خون در کاهش پف صورت و پف اطراف چشم و همینطور رفع تیرگی دور چشم موثر است.

فرمدهی و کانتورینگ صورت

ماساژ صورت با گواشا باعث فرمدهی به اطراف فک و برجسته شدن گونه‌ها می‌شود و به طور کلی روی کانتورینگ صورت موثر است.

 

برای خرید گواشا اینجا کلیک کنید.

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *